Meet & Greet Tayra - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Geert Abel - WaarBenJij.nu Meet & Greet Tayra - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Geert Abel - WaarBenJij.nu

Meet & Greet Tayra

Door: Boelie zelf...

Blijf op de hoogte en volg Geert Abel

09 Mei 2016 | Nederland, Zeist

Beste vrinden,

Na een afwezigheid van 2 jaar in Nederland, gaat het dit keer wel erg snel. Want na mijn bezoek in Februari 2016 ben ik nu met het hele gezin in Nederland. Van verschillende kanten heb is mij gevraagd om kennis te kunnen maken met Yesenia en Tayra. Daar willen wij met alle genoegen aan voldoen. Daarom zitten wij alle drie komende donderdag in de 'Heren van Zeist' aan de Slotlaan in Zeist, vanaf ongeveer 17:00 uur.
Dus...

Wat: Geert, Yesenia & Tayra
Waar: Heren van Zeist, Slotlaan 316 in Zeist
Waarom: Gewoon een biertje enzo...
Wanneer: Donderdag 12 Mei 2016
Hoe laat: Vanaf 17:00 uur

Let op: Omdat Tayra erbij is, zullen wij in tegenstelling tot andere keren NIET tot in de kleine uurtjes blijven hangen.

Wie zin heeft om met ons het glas te heffen, is van harte welkom. En wellicht doen we er nog een bitterbal (of twee) bij. Heurluk !
Ik hoop u te zien !

Tags: Boelie, Tayra, Yesenia