EXTRA EDITIE !!! DE SCHAVUIT in ZEIST - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Geert Abel - WaarBenJij.nu EXTRA EDITIE !!! DE SCHAVUIT in ZEIST - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Geert Abel - WaarBenJij.nu

EXTRA EDITIE !!! DE SCHAVUIT in ZEIST

Door: Boelie himself

Blijf op de hoogte en volg Geert Abel

11 December 2012 | Nederland, Zeist

Beste familie, vrienden en andere Peru-liefhebbers,

Zo, na het koninklijk avontuur in september ben ik ondertussen 3 tours en de nodige ziekenhuis bezoeken, vanwege klanten die DENKEN dat ze kunnen motorrijden, verder. Maar nu zit het toeren erop voor 2012.
Dat wil zeggen, het commerciële toeren, want komende donderdag vertrekken Yesenia en ik naar Nederland om op zaterdag de 80e verjaardag van Moeders te vieren. Wij kijken er halsreikend naar uit, maar eerlijk gezegd niet heel erg naar het ‘geweldige’ weer in NL.

Lieve mensen, ik kan hier wel weer hele epistels gaan schrijven, maar dat ga ik niet doen. Want het is veel leuker is om dat mondeling te doen.
Traditioneel doe ik tijdens mijn bezoeken aan Nederland een avondje in ‘de Schavuit’ om met vrienden en bekenden een biertje te drinken. Zo ook deze keer.

Daarom zitten Yesenia en ik op:
Donderdag 20 december a.s. vanaf ± 17.00 uur
In ‘de Schavuit’, de bekende kroeg aan de Steynlaan in Zeist.
Wij stellen het bijzonder op prijs als wij met jullie het glas kunnen heffen. Maken we er een gezellige Kerst-borrel van! Iedereen is welkom. Wij hopen jullie te zien !

Vanaf 15 december a.s. zijn wij bereikbaar op GSM 06-12336926.


Greetz, hugz & kizzez from Arequipa,
Uw aller Abelito.



PS:
Ik heb werkelijk geen idee of de kroeg nog bestaat, en zo ja, of hij open is op deze datum. Mocht het zo zijn dat ‘de Schavuit’ niet beschikbaar is, dan nemen wij als alternatief (!) de kroeg direct naast ‘de Schavuit’ (ik ben de naam ff kwijt) op de Steynlaan.

  • 11 December 2012 - 18:21

    Marcella:

    Is er al weer een jaar voorbij ? Jeetje. Nou, wens jullie veel plezier in Nederland en dat we maar een witte kerst mogen hebben :D

  • 11 December 2012 - 19:52

    Browning:

    Hé pikmans,
    Top dat je weer komt, neem je lange onderbroek en knuistenwarmers maar mee, het is hier nl. waterkoud... De Schavuit bestaat nog steeds, itt ons geliefde hoofdkwartier der Bedrijfsverenigingen. Deze is geheel tegen de vlakte, van pandje 42 staat alleen het karkas nog, voor zolang het duurt. De tranen springen je in de onderbroek als je deze kapitaalvernietiging ziet. Van de zomer nog in Rome geweest, daar staan gebouwen uit de Romeinse tijd nog fier overeind, en "onze" bunker heeft er krap 30 jaar gestaan, daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van...
    Uitwijk naar de buren is derhalve niet nodig, maar zou wel leuk voor Henk zijn, zijn kroeg heet Guust.
    Ik kom zeker, heb weer allemaal mooie verhalen voor je! Have a save trip en zie je de 20-ste op de Steijnlaan. Afterparty met een broadje schaop?
    Browning woz here.

  • 11 December 2012 - 20:22

    Harrie:

    Boelie,

    Leuk dat je weer komt Als het lukt en ik er bij in e Schavuit. Eigenaar Eagon leeft helaas net meer. En wat de BVG betreft sluit ik me volledig aan bij de woorden van Ronald.

  • 15 December 2012 - 17:13

    Jeroen :

    Hey Yesenia en Boelie,

    Ik ga jullie sowieso zien binnenkort maar kan vanwege een bruiloft van een goede vriend van Mercedes er de 20e dec helaas niet bij zijn.

    Grtz Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Geert Abel

Als motorgids in Zuid Amerika beleef je wel het één en ander. Hier schrijf ik over zaken die me bezig houden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 891
Totaal aantal bezoekers 64369

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 30 November -0001

Het grote avontuur...

Landen bezocht: