Traditie = Traditie - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Geert Abel - WaarBenJij.nu Traditie = Traditie - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Geert Abel - WaarBenJij.nu

Traditie = Traditie

Door: de Boeder himself

Blijf op de hoogte en volg Geert Abel

19 Augustus 2019 | Nederland, Zeist

Lieve vrinden,
Voor het geval u (nog) niet op Facebook zit, of misschien wel, maar niet in mijn kringetje, let op:

Wie: Ik
Wat: Traditionele Zeister Borrel
Waar: Stan & Co, Antonlaan 185, 3707 KA Zeist
Wanneer: Donderdag 29-AUG-2019
Woe laat: Vanaf 17:00 uur, tot...

Wie zin heeft om met mij het glas te heffen, en wellicht zo'n heel klein frikandelletje te nuttigen, is van harte welkom.
Aan- of afmelden is niet nodig, ik zie je wel (of niet) verschijnen.

Greetz & Cheerz,
Geert.

  • 19 Augustus 2019 - 22:28

    Cock:

    29 augustus toch....donderdag 29 sept bestaat dit jaar niet...

  • 19 Augustus 2019 - 22:35

    Geert Abel :

    Lekker scherp Cock !
    Volgende week dus.

  • 23 Augustus 2019 - 10:15

    Joost Pigmabs:

    Helaas zijn wij dan nog niet terug van onze 4 mnd reis door Rusland en Stan landen. Veel plezier tot de volgende keer. Groet Joost en Marijke

  • 29 Augustus 2019 - 13:12

    Ferry:

    Boelens, mijn waerde,

    Ik ga het niet redden vandaag; er zat een klein kansje in maar helaas het is niet gelukt: ik moet deze welgemeende uitnodiging voor dit moment afslaan...!
    Ik wens je met de overige vrinden en vrindennen een hele gezeliige en vochtige middag toe. Ciao !

  • 30 Augustus 2019 - 00:37

    Boelens Zelf:

    Hallo Ferry grote vriend, U bent node gemist als doorgaans vaste gast van dit gezellig samenzijn. Het was een kleine groep vanavond, maar toch erg leuk, gezellig en een enkele echte verrassing. Daar had jij zo maar goed tussen gepast. Ik zie nooit meer wat van je op Facebook, en ik ben wel benieuwd hoe het met je gaat. Ik stuur je nog wel een email buiten deze site om. Greetz.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Geert Abel

Als motorgids in Zuid Amerika beleef je wel het één en ander. Hier schrijf ik over zaken die me bezig houden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 64281

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 30 November -0001

Het grote avontuur...

Landen bezocht: