Borrel overkill ? - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Geert Abel - WaarBenJij.nu Borrel overkill ? - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Geert Abel - WaarBenJij.nu

Borrel overkill ?

Door: Boelie zelf...

Blijf op de hoogte en volg Geert Abel

20 Juli 2016 | Nederland, Zeist

Lieve vrinden,

Zo zie je me in 2 jaar niet in Nederland verschijnen, en zo ben ik volgende week voor de derde keer in Nederland dit jaar. En een traditie is alleen een traditie als je het volhoudt, dus...

Volgende week donderdag 28-JUL-2016 zit ik vanaf ongeveer 17:00 uur in 'De Schavuit' aan de Steynlaan in Zeist. Terug op de plek waar deze mooie traditie ooit begon. Na wat omzwervingen in andere lokaliteiten, ga ik toch weer een keer terug, want de andere plekken vond ik niet top.
Wie zin heeft om met mij het glas te heffen, is van harte welkom. En wellicht doen we er nog een vlammetje bij.
Ik kijk er halsreikend naar uit !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Geert Abel

Als motorgids in Zuid Amerika beleef je wel het één en ander. Hier schrijf ik over zaken die me bezig houden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 64262

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 30 November -0001

Het grote avontuur...

Landen bezocht: