Nederland, ik kom eraan ! - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Geert Abel - WaarBenJij.nu Nederland, ik kom eraan ! - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Geert Abel - WaarBenJij.nu

Nederland, ik kom eraan !

Door: Boelie zelf...

Blijf op de hoogte en volg Geert Abel

10 Februari 2016 | Peru, Arequipa

Lieve vrinden,

Time flies... Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat uw aller Abelito in Nederland was. Deze week vertrek ik weer eens uw kant op. Via de International Motorcycle Show in Chicago, kom ik volgende week aan op Schiphol voor een kort bezoek aan Nederland.
In de afgelopen 12 (!) jaar heb ik een traditie ingesteld en in ere gehouden door een avondje in een Zeisterse kroeg te gaan zitten en kijken wie er op af komt. En dat is altijd bijzonder leuk geweest, en soms zelfs verrassend. Dus...
Op Donderdag 25-FEB-2016 zit ik vanaf 17:00 uur in "De Heren van Zeist", aan de Slotlaan 316 in Zeist. Wie zin heeft om met mij het glas te heffen, is van harte welkom. En wellicht doen we er nog een bitterbal bij.
Ik hoop u te zien !

Greetz,
Uw aller Abelito.

  • 10 Februari 2016 - 12:22

    Ferry:

    Abelito, Fijne Vent,

    Ik zal er zijn! Leuk! Vraag Berend ook.
    CU Ferry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Geert Abel

Als motorgids in Zuid Amerika beleef je wel het één en ander. Hier schrijf ik over zaken die me bezig houden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 64260

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 30 November -0001

Het grote avontuur...

Landen bezocht: