Cafe Guust/ - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Geert Abel - WaarBenJij.nu Cafe Guust/ - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Geert Abel - WaarBenJij.nu

Cafe Guust/

Door: Boelie zelf...

Blijf op de hoogte en volg Geert Abel

22 Juni 2014 | Peru, Arequipa

Lieve vrinden,

Voor degenen die het nog niet wisten: ik ben weer heel even in Engeland en Nederland en ik wil de traditie graag in ere houden: de Boelie-borrel in Zeist.

Plaats van de happening: Steynlaan Zeist
Locatie: Cafe Guust (rechts naast de Schavuit !)
Datum: Dinsdag 24 Juni as.
Tijd: Ik ben vanaf ± 17:30 uur in cafe Guust (nieuwe eigenaar!)
Ik besef terdege dat ik deze aankondiging wat aan de late kant verstuur, maar ik hoop toch nog wat menschen te treffen.

Let op: Sinds december 2012 vind ik in Tapperij "De Schavuit" niet meer leuk. Daarom heb ik besloten om daar NIET meer heen te gaan. Cafe Guust, Steynlaan, Zeist derhalve !!!
Tot dan, tot RUR.

Greetz,
Geert.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Geert Abel

Als motorgids in Zuid Amerika beleef je wel het één en ander. Hier schrijf ik over zaken die me bezig houden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 64272

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 30 November -0001

Het grote avontuur...

Landen bezocht: