Een nieuwe traditie is geboren: Cafe Guust !!! - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Geert Abel - WaarBenJij.nu Een nieuwe traditie is geboren: Cafe Guust !!! - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Geert Abel - WaarBenJij.nu

Een nieuwe traditie is geboren: Cafe Guust !!!

Door: Boelie zelf

Blijf op de hoogte en volg Geert Abel

28 Februari 2014 | Peru, Arequipa

Beste vrinden,

Voor degenen die het nog niet wisten: ik ben weer heel even in Nederland en, zoals jullie weten, houd ik van tradities. Ik doel dan met name op de traditionele Boelie-borrel in Zeist.

Plaats van de happening: Zeist
Locatie: Cafe Guust (rechts naast de Schavuit !)
Datum: Dinsdag 4 Maart as.
Tijd: Ik ben vanaf ± 17:00 uur in cafe Guust (gastheer Henk)

Let op: Sinds december 2012 vind ik in Tapperij "De Schavuit" niet meer wat ik daar de afgelopen (vele) jaren vond. Dat heeft mij doen besluiten om daar NIET meer heen te gaan.
Afgelopen zomer heeft Henk zich van zijn beste kant laten zien, dus vind ik Guust een veel betere plek dan de naastgelegen tapperij.

Ik ga een bij Henk een biertje drinken, en als je tijd en zin hebt, dan zou ik het leuk vinden als je met mij het glas wilt heffen. Ik kijk ernaar uit !

Greetz,
Geert.

  • 28 Februari 2014 - 08:05

    Joost:

    Geert,
    Leuk, ik probeer er deze keer weer eens een keertje bij te zijn. Tot dinsdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Geert Abel

Als motorgids in Zuid Amerika beleef je wel het één en ander. Hier schrijf ik over zaken die me bezig houden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 64261

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 30 November -0001

Het grote avontuur...

Landen bezocht: